Gunilla Laiho palkittiin Pro LVI-mitalilla

14.12.2017

LVI-Teknisen Kaupan liiton Pro LVI-mitali on myönnetty Rettig Lämpö Oy:n myyntijohtajalle, Gunilla Laiholle.

Laiho on koulutukseltaan LVI-insinööri, ja uransa aikana käynyt läpi kattavasti LVI-alan osa-alueet: hän on työskennellyt niin lämpö-, vesi- kuin ilmanvaihtolaitteiden ja -järjestelmien parissa merkittävissä alan yrityksissä.

– Laiho on aktiivinen toimija alalla, ja mukana useimmissa alan tapahtumissa, aina yhtä hyväntuulisena, mitalin ojentanut LVI-Teknisen Kaupan liiton hallituksen jäsen, Ahlsell Oy:n toimitusjohtaja Mika Salokangas sanoi.

Palkintoa puolsi myös Gunilla Laihon taitavuus teknisen alan myyntijohtajana, joka perustuu kovaan ammattitaitoon ja positiivisuuteen. Laiho on ulospäin suuntautuneena ihmisenä viihtynyt hyvin teknisen kaupan myyntitehtävissä, ja sitkeydellään ja valoisalla asenteellaan voittanut useat kaupat. Hän tekee myyntitilanteessa aina parhaansa, ei tyydy pelkkään kieltävään vastaukseen, vaan oppiakseen ja kehittyäkseen haluaa aina kuulla perustelut asiakkaalta. – Laiho onkin hyvä esikuva LVI-alasta ja teknisen kaupan myynnistä kiinnostuneille, todellinen hyvän mielen lähettiläämme, Salokangas jatkoi.

Pro LVI-mitali myönnetään henkilölle tai yhdistykselle, joka yhteisen käsityksen mukaisesti on aikaa ja vaivaa säästämättä työskennellyt LVI-alan parhaaksi. Mitalin myöntää LVI-Teknisen Kaupan liitto ry ja sitä on jaettu vuodesta 1985.